Alla inlägg under juli 2010

Av Josefine - 30 juli 2010 15:19

Tja tja allesammans :D

Jag har några frågor till er som läser min blogg.Vad ska jag göra för att förbättra min blogg,så att fler vill läsa den.Kommentera gärna så ska jag försöka att göra mitt bästa.

Kram!

Av Josefine - 30 juli 2010 11:10

Hej hej allesammans :D

Sitter här och tittar på family guy,den när Peter dansar och sjunger the bird is the word.

Haha den är så himla rolig.Han slutar ju aldrig.

Gör bara ett kort inlägg.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.Det blir nog mer att sitta och sy för mig,ska kanske sätta på en film vet inte.

Men det var allt.

Tja!

Av Josefine - 29 juli 2010 22:26

Hejsan hejsan på er allesammans   

Idag ska jag inte göra ett sådant här jätteinlägg,utan nu ska jag bara göra ett kort inlägg.

Idag har jag inte varit ute så mycket eftersom att det regnade,har städat en massa.Glor på film och funderar på om jag ska fortsätta eller om jag ska gå och lägga mig.Vet inte.

Är inte så där trött som man kan vara när man känner att nu vill jag gå och lägga mig,för att ögonlocken hänger på en.

Nej det är nog mest bara för lathetens skull,ni vet,när man bar går och lägger sig bara för att ens säng är sådär mjuk och härlig.

Lyssnar på musik   by the way,vet inte vad som händer imorgon.Det återstår att se.

Men det var nog allt.

Goodnight!  

Av Josefine - 28 juli 2010 13:28

Hallå hallå :D

Idag är det ju ganska bra väder,men ändå så sitter jag inne och bloggar.Skandal :O

Nej men det är bara för att jag är själv på landet medan föräldrarna och storebrodern är och köper bräder till vår friggebod,som vi håller på med.

Hur som helst funderar jag på om jag ska åka med min bror hem idag.Han har körkort så det är inget problem så.

Men saken är den att jag vill hem för att jag börjar tröttna på att sitta här.Jag kan välja att åka hem och då gå på eclipse som jag har väntat hela sommaren efter att få se.

Jag kan då åka till gallerian och gå på tackobar med Sandra,och sedan då se eclipse.

Efter det kan jag göra ett besök på Gröna Lund,såklart tillsammans med Sandra.

Men sedan kanske jag ska dit nästa lördag,så om jag går på Grönan två gånger till så betyder det att jag haar varit där tre gånger i sommar.

Men jag vet inte ens om jag får åka hem för föräldrarna.

Vet inte hur jag ska göra.

Jag behöver hjälp,det är ju inte så svårt att förstå.Saknar alla därhemma.Saknar Sandra,hennes lilla söta tax Dolph,mitt hem,hela stadslivet.

Det är nog inte så svårt att fatta att jag har hemlängtan.

Jag önskar hela tiden att jag kunde spola tillbaka till innan jag slutade åttan.Jag vill inte börja nian,jag vill inte kämpa för att få bra betyg.Man sitter hemma och låtsas att allt är bra,men faktum är att jag har ångest inför att börja skolan.Jag är nervös inför natiornella provet man har då.

Får inte jag bra betyg så kommer jag kanske inte in på det jag ska söka till i höst.

Jag kan ju glömma att gå på ett gymnasium inne i stan.

Vet inte vad jag ska ta mig till längre.Som sagt önskar jag att jag kunde spola tillbaka till innan jag slutade åttan.

Då var allting som det skulle.Man hjälpte Sandra med att hålla koll på vad den hon gillade gjorde mot henne,man skojade hur mycket som helst,skrattade ihjäl sig på alla NO lektioner.

Gud jag längtar tillbaka till åttan och sjuan.

Men nu måste jag kämpa hårt för att kunna göraa det jag vill.

Är det inte helst sjukt att en tonåring måste börja oroa sig och kämpa arslet av sig bara för att bli godkänd och få bra betyg.

Herregud som jag saknar att bara vara sig själv och bara vara.Kan inte tänka längre.

Jag har betämt mig jag vill åka hem,men ändå inte,men ändå så vill jag.

Hjälp mig,jag bryter snart ihop här.Vet snart varken ut eller in,vad ska jag göra.

Har suttit nästan hela sommaren och tänkt på vad jag ska läsa på gymnasiet,men jag kommer inte fram till något.

Förrän nu,har bestämt mig för att läsa samsam,alltså samhälle,samhälle.

Det får helt enkelt bli det.

Då kan jag välja mellan att läsa lite allt möjligt.Men då menar jag på högskolan.

men shit,om tiden går så här fört i åtta,då undrar jag hur fort den går i nian.Min lärare sade att det går ännu fortare.

Snart tar jag studenten,fy fan vad skönt.Ingen mer påtvingad skola.

Fast självklart kommer jag nog att läsa på hogskolan.

Men tänk om man tog studenten på en skola inne i stan,fatta då vilken känsla att få åka runt i sthlm på ett flak och skrika att man har tagit studenten.

GUD....kan knappt få vänta,men då ska jag plugga arslet av mig så att jag får komma in på den skolan jag vill in på i stan.

Men nu börjar det bli jobbigt att skriva mer så jag får säga adjö.

Bye!

Av Josefine - 28 juli 2010 10:09

Jag var bara tvungen att lägga upp den här låten för den är så himla fin.Jag tycker att ni ska ta er tid och lyssna på den här låten.För den är så så fin.

Tja!

Av Josefine - 27 juli 2010 14:54

Tja på er allihopa :D

Om man tittar i vänsterspalten så finns det något som heter omröstning.

Där frågar jag er vad ni tycker om min blogg.

Det skulle betyda mycket för mig om ni kunde rösta där.Det kostar ingenting och det kan hjälpa mig att förbättra min blogg.

Röstar ni så gör jag ett inlägg där jag frågar vad jag kan förbättra.Var snälla och rösta.

Tack :D

Tja!

Av Josefine - 27 juli 2010 12:46

Hallå allesammans :D

Sitter och lyssnar på musik,vakande för typ två timmar sedan.Brukar inte sova så länge men man var väl trött.

Brodern kommer idag,vet inte vilken tid men antar att han kommer om några timmar.Blir ett kort inlägg.

Har broderat,,ja det var ett himla tjat om den där broderingen,men jag är snart klar och då ska jag göra två till,o´boy :O.Men det ska nog gå bra.

Hur som helst glöm ej att rösta på min omröstning förmin profilbild och kommentera gärna om det är något ni undrar.För det blir jag bara glad över.

Men det var allt,tjadå :D

Av Josefine - 26 juli 2010 17:04

Hejsan allesammans :D

Som ni ser har jag gjort ett sommartema som design till minblogg.Bilden är tagen av mig ifall ni undrar.Men man måste ha en sommardesign så man känner att sommaren inte är slut än.

Vad än SMHI säger om att det ska bli regn så ska jag ha en fint sommardesign.

Har ätit middag för en stund sedan och nu sitter jag och lyssnar på musik.

"Time to pretend" med MGMT,den är ganska bra.

Jag gillar MGMT för man blir så glad av deras låtar.

Men de kanske har en del flummiga låtar men vad gör det :D

Får besök av min äldre bror imorgon,antar att han sover över.Det skulle vara lite kul att ha någon som inte är så mycket äldre änn jag.Okej han är 22 bast men ändå.

Vacklar mellan att se på film eller brodera.Vet inte riktigt.

Men glöm inte att rösta i min omröstning.

Bye!

This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards