Alla inlägg under augusti 2010

Av Josefine - 31 augusti 2010 16:29

Hej hej allesammans :D

Här kommer ett tips på en blogg som jag tycker att ni ska ta er tid och läsa.Denna blogg kommer att bli intressant för det vet jag.

Och hur kan jag veta det då?Jo för att det är min älskade fatchark Sandras blogg.

Bloggen står under länkar tillsammans med en annan bra blogg.Så tar er tid och läs båda de två bloggarna.

Det var allt.

Tja

Av Josefine - 31 augusti 2010 16:14

Hallå hallå allesammans :D

Idag har inte precis varit en av mina bästa dagar,delvis för att jag har varit hemma och glott på en tråkig tv med inga bra program och för att jag har varit magsjuk.

Men lyckligtvis är jag frisk nu,blev smittad igår kväll och blev typ frisk under natten/morgonen.

Det är nog det enda bra med magsjuka,att jag blir frisk fort från det.

Vill inget hellre än att gå till min älskade fatchark Sandra.Klarar inte en dag utan henne.Hon är som en tvillingsyster.

Har jag tur så kanske jag får följa med henne till hennes landställe uppe i Dalarna.

Skulle verkligen vilja det.

Får hoppas att jag kan gå till henne snart och att det är okej för henne.Jag menar jag ska ju ändå se henne imorgon.Och på tal om imorgon,det kommer bli världens tråkigaste dag imorgon.Vi ska nämligen ha OS-dagen imorgon.Min skitskolas OS-dag.

Det är så tråkigt.Man gör lite grenar man inte ens kan göra.

Jaja men det var allt för just nu,vi ses senare.

Tja!

Av Josefine - 30 augusti 2010 16:21

Hallå hallå allesammans :D

Sitter instängd på mitt rum och försöker att lämna det så lite som möjligt,för att min pappa är magsjuk och vill helst inte vara här.Jag kan inte bli sjuk,för blir jag det då är mitt betyg kört.

Vi ska nämligen redovisa nu på fredag igen vilket då gör att det går på betyget.

Därför får jag inte bli sjuk och därmed basta.

Trodde jag skulle ha skolfoto idag men det var nästa vecka.Orienteringen på torsdag ser jag inte fram emot som vi ska ha på gympan.Vi ska använda oss av tre olika kartor,7:ornas,8:ornas och sist men inte minst 9:ornas karta.

Fy f** säger jag bara.

Fatchark är på kickboxning och kommer inte komma hem förän typ kvart över 6,halv 7.

Men men det är som det är och det kan jag inte göra åt.Sitter hur som helst instängd på mitt rum och lyssnar på musik,samt bloggar och ska nog logga in på Myspace.Antagligen lär jag nog logga in på youtube för att kolla på roliga videoklipp med ett speciellt band.

Ses senare ;D

Tja!

Av Josefine - 29 augusti 2010 22:04

Hej hej allesammns :D

Det finns en annledning,eller egentligen två,till varför jag inte bloggade igår och det var för att:

1.Jag vaknade runt tio igår och fatchark hade sovit över och jag behövde göra mig iordning till bröllopet så jag hann inte blogga på morgonen.

2.Vi kom hem efter tolv igår och då var ju lördagen förbi plus att jag ville bara sova,så det kändes lite konstigt om jag hade satt på datorn så sent.

Där har ni en förklaring.

Sedan har vi rubriken som ni säkert undrar över.Jo det är så här,jag fotade väldigt mycket igår men min USB-sladd är borta så jag kan inte lägga upp bildr förän den kommer fram.

Börjar undra om jag har glömt den någonstans men var skulle det vara?Funderar på att kanske skriva om en nyhet men vi får nog ta det om några veckor för då är det nog något som är säkert skulle jag tro.

Har redan berättat för min älskade fatchark men jag tycker att det är lite tidigt att skriva om det.

Haha nu har ni något att suga på,och för att inte glömma att skriva om det så ska jag göra det till ett utkast där det kommer att stå vad som har hänt.Och jag tror inte att ni kan gissa,men om ni vill gissa fine by me,ställ då gärna en fråga så kanske jag berättar.

Men det var allt.

Bye!

Av Josefine - 27 augusti 2010 14:39

Hej hej allesammans :D

Kom precis från skolan efter att ha blivit hejad eller tjaad av en äcklig slemmig ***k.

Mer säger jag inte.Ska packa lite saker för jag ska till min älskade fatchark,sover där sedan ska jag på bröllop.Vi kanske ska dygna.Jag ska ialla fall ta med mig mitt wii.Så vi kommer antagligen att vara nördiga i helgen,men vem bryr sig.

Sitter och lyssnar på ett skitbra gitarriff i början av en låt.

Vet inte hur många som skulle hålla med mig.

Men nu måste jag pcka kanske skriver hos fatcharken Sandra vi får se.Tar med kameran i alla fall.

En kort recension av skolan,dagen var helt okej förutom att vi har sett en gris vi namn svärd.

Men det var allt.

Tja!

Av Josefine - 27 augusti 2010 07:29

Godermorgon allesammans :D

Äntligen mina vänner är det fredag och jag ska sova hos fatcharken Sandra,men först ska jag till skolan.Måste göra ett grupparbete som ska vara klart nästa fredag och då ska vi upp och redovisa igen.

Kom inte precis i drömgruppen,måste vara med en tjej som ser ut som en man och är allmänt bitchig.Hon och hennes giraffvän och dvärgvän går och snackar skit typ om alla på hela skolan,och de är inte precis diskreta när de gör det.

Ja man får väl ta och sluta klaga och se det från den possitva sidan.Får vara med en kille som är rolig,men just nu är han i spanien,men det får bli som det blir.

Ska ha so eller svenska som första lektion.Det spelar ingen roll vilken lektion det är,vi kommer ändå att jobba med där dumma grupparbetet.

Har verkligen ingen lust att gå till skolan för jag vill hellre bara vara hemma,men om jag är det kallas det skolk.

Och inte nog med det så ska vi börja med orientering på gympan,j***a PMS bäver.Serriöst vår gympalärare ser ut som en bäver,skojar inte.Och så har han alltid en snusbit innanför överläppan och står där och pratar med någon dialekt från blekinge tror jag är absolut inte säker.

Men men nu måste jag gå,kanske skriver mer hos fatchark,ska lägga upp bilder från skansken också men imorgon blir det nog mer foton för min kusin ska gifta sig imorgon.

Nu ska jag gå,så vi ses.

Tja!

Av Josefine - 26 augusti 2010 17:02

Den här låten är skitbra,tänkte eftersom det blev lite för mycket videos av det andra bandet.Så här är Johnossi :D


Av Josefine - 26 augusti 2010 16:38

Hej hej allesammans :D

Det är en gråmulen dag här i sthlm och jag har precis ätit middag.Lax och potatis,smasken.

Går alltid från bordet som en rullande köttbulle.Men idag blev jag sådär lagom mätt och det ar skönt att inte bli alldeles för mätt.

Slutade tio i fyra och kom kanske hem runt fem över,tio över fyra.

Började dagen med SO/svenska,vi har nämligen samma lärare i de två ämnena,sedan var det lunch,efter det var det tråkig gympa.Matte kom precis efter det och vi avslutade dagen med en engelskalektion.

Jaa vad ska man säga,dagen har varit helt okej.

Ska kanske till fatchark men pappa vill att jag följa med honom när han gymmar så jag får se hur det ser.

Men ärligt talat vill jag inte.Kanske fatchark vill med,men ärligt talat vill jag bara hem till henne eller óm hon vill komma hit.

Vi får helt enkelt se.

Lyssnar på musik,var inne på myspace men där hade det inte hänt något.På facebook var det inte mycket där heller.

Loggade sedan in här men ska nog titta lite på youtube,vi får se.

Kanske ska kolla på one tree hill här på datorn,det kan vara mysigt,tänker på en rödtott,haha okej rödtott och rödtott,i vissa ljus ser man att han är rödhårig men ibland ser han ut att vara brunhårig.

Jaja nu ska ni få sluta lyssna på mig,vi ses.

Tja!

 

 

This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards