Alla inlägg under oktober 2010

Av Josefine - 25 oktober 2010 08:20

Hejsan allesammans :D

Det har verkligen inte blivit mycket bloggande den senaste månaden och det ber jag så mycket om ursäkt för.

Har haft mycket med skolan och en del beror på bloggork.

Men nu ska jag ge mig på en comeback.Så om ni läser detta inlägg så skulle jag vara tacksam om ni fortsatte att kolla in min blogg,för nu ska jag försöka att blogga bättre.

Idag kommer min vän Bea hit och vi ska väl hitta på lite roliga saker skulle jag tro.

Men ska till skolan snart så vi ses.

Bye!

Av Josefine - 15 oktober 2010 18:02

Hej igen allesammans :D

Jag ber hundra gånger om ursäkt men det är så att jag har haft två rov den här veckan och så har jag ett till prov nästa vecka.Så därför har det varit dåligt med bloggning den här veckan och förra veckan.

Men nu är två prov gjorda och nu är det på tisdag det gäller igen.

Imorgon ska man på middag och jag tror att jag kommer att gå och lägga mig snart.

Sjukt jag vet men jag är så himla trött.

Den här veckan har det blit mycket pluggning och i måndags kväll var jag och bäste vän Sandra ute och letade praoplats.

Vi fick en plats för oss båda två på Toys R' us.Haha kanske lite barnsligt men det skiter jag i.

Bra arbetstider är det också,10-16.

Men nu ska jag göra lite andra saker,så vi ses.

Tja!

Av Josefine - 8 oktober 2010 18:40

Haha älskar den här intervjuen med Paul,han är så rolig.Hoppas att ni också tycker att den är rolig.

Tja!


Av Josefine - 8 oktober 2010 18:31

En av mina favoriter,det är med bandet The Kooks.För er som vill veta är det Luke och Hugh som står i hissen.Luke är en den med brun,svart krulligt hår och Hugh är den rödhåriga.

Ta er tid att titta på den för den är sjukt rolig.

Tja!

Av Josefine - 8 oktober 2010 18:25

Hejsan allesammans :)

Ursäkta mig för en dåligt uppdatering men jag har haft jättemycket at göra och tillråga på allt har jag åkt på en förkylning.

Denna helg måste jag plugga arslet av mig eftersom att jag tre prov på tisdag.Jag vet korkat eller hur,men min skola är korkad så det är ingen nyhet.

Men jag gör bara ett kort inlägg idag och ska lägga upp mina favoritvideosar.

Så vi ses.

Tja!

Av Josefine - 5 oktober 2010 21:46

Hallå hallå allesammans :D

Idag har man gått till skolan utan en skåpnyckel,lyckat?

Skulle inte tro det,har inte kunnat arbeta med någonting och det är verkligen inte bra,särskilt inte när man har tre prov nästa vecka.

Men det är inte det sjuka,det sjuka är att jag kan ha tre prov på en dag och samma dag,hur fan tänkte de då?

Har inte ett svar på den frågan men jag skulle tippa på att det är min hjärndöda rektor som har bestämt det.

Nåväl,efter min "lyckade" skoldag gick jag ut och joggade med Sandra.Men det var inte förrän klockan sex.

Tog sedan en dusch och åt lite middag,och nu sitter jag här och bloggar.Måste hitta min skåpnyckel,det är så inte bra att den är borta.

Har suttit och kollat på sjuka och roliga videos med mina älsklingar The Kooks.De är så roliga.Sötare personer får man nog leta efter,kommer att lägga upp några favoriter med de.

Men nu ska jag fixa lite andra saker,så vi ses.

Tja!

Av Josefine - 4 oktober 2010 19:23

Hej allesammans :D

Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte orkat eller hunnit.

Hur som helst så mår jag superbra,kom hem efter en joggingtur med Sandra för een stund sedan.Började med ett kallt bad,middag och sedan musik vid min älskling.

Alltså min dator.

Det var grymt skönt att gå ut och springa,har velat göra det hur länge som helst.Tycker att det är skönt att få göra det,för mig springer jag ut all min ilska och frustration som ligger och pyr inom mig.Ibland vill jag bara springa ut på min gata och springa runt där jag bor,skrika ut min ilska och låta alla mina undangömda tårar bara få ta över.

Men nu mår jag på topp och jag känner mig stolt över mig själv.Känner mig mer i form.

Så det diggar vi.

Men nu ska jag fixa lite andra saker.

Vi ses!

Av Josefine - 1 oktober 2010 19:45

Hejsan svejsan allesammans :D

Nu har man ätit middag hos Samdra och ska snart se på film.Lyssnar på musik och ska strax visa en rolig video.

Kort inlägg ikväll.Imorgon åker vi till landet och på söndag åker vi till Dalarna.

Men nu ska jag gå,så vi ses.

Tja!

This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards