Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Funderingar?

Av Josefine - 31 maj 2011 07:18

Alla har vi väl funderingar men i mitt fall så undrar jag om det var så smart att flytta bloggen till blogg.se.Jag kan inte riktigt säga att jag ångrar det för det blir en helt annan grej att blogga på blogg.se,speciellt när man kan designa bloggen lite hur som helst.

Kan inte ni försöka skriva vad ni tycker,om du som kanske läste min blogg regelbundet kunde skriva om du tycker att den var bättre här på bloggplatsen eller på blogg.se.

Ha det bra allesammans!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 7 november 2011 17:40

Hahaha har en annan blogg som du kan kika in på HÄR ! Men jag varnar dig,klicka bara om du törs,gör du det? Kram,kram! ...

Av Josefine - 21 juni 2011 22:13

Veckor! Det var veckor sedan jag skrev på denna blogg.Ibland händer det att jag undrar om det var så bra att flytta bloggen till blogg.se och ibland händer det till-och med att jag saknar denna blogg.Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det me...

Av Josefine - 30 maj 2011 17:28

...att kika in på min andra blogg också.Den heter såhär: http://jossyyss.blogg.se/ Kika gärna in den bloggar verklgen mycket oftare där än här :)   ...

Av Josefine - 24 maj 2011 17:30

Älskar den här låten!   Nyss satt jag och besökte lite bloggar,och sedan kom jag på att jag fortfarande har dne härr bloggen kvar,så jag skrev in min bloggadress och såg min header.Nostalgi,det var ett ord som dök upp i huvudet när jag såg min...

Av Josefine - 24 april 2011 22:12

The Gaslight Anthem – We Did It When We Were Young   Haha alltså kan inte sluta lyssna på denna låt,den är så himla bra och får en att tänka på en del stunder. Tja! ...

This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards