Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 30 september 2010 16:27

Hejsan allesammans :D

I helgen åker man till landet med mamma,pappa och Sandra.Ska bli mysigt för vi ska åka till Rättviks marknad på lördag.

Tänker shoppa strumpor,bandtröjor och säkert blir det en massa annat.Förra året var vi där och då köpte jag min älskling,som utsrålar min personligthet.

Jag köpte nämligen min älskade skinnjacka.

Så helgen ska bli kul.


Kom hem från skolan för en 40-45 minuter sedan efter att ha gått på en engelska lektion.Min lärare skulle kolla våra kunskaper genom att dela in oss i grupper genom att låta oss prata.

Resten slutade.

Så jag var i en grupp på fyra personer och det visade sig att det bara skulle vara jag som skulle komma.Så där satt jag och pratade engelska med min lärare.Det gick ganska bra faktiskt,men men.

Lyssnar på musik och ska logga in på youtube,facebook och myspace.Så vi ses.

Tja!

Av Josefine - 30 september 2010 07:49


Så detta är en av låtarna som jag lyssnade på.Älskar den,hoppas ni gillar den.

Tja!

Av Josefine - 30 september 2010 07:41

Hej allesammans :)

Idag börjar man halv elva,jag vet varför går jag upp så tidigt för.Men det var så här att min mamma kommer alltid in och säger hejdå när hon går,och hon kommer alltid in vid kvart i sju.

Så hon väckte mig.

Men men,sitter och lyssnar på musik och tänkte lägga upp en av låtarna på bloggen strax.

Idag går man tillbaka till helvetet också,alltså min skola.Den heter Källtorp,men jag och Sandra kallar den för Helltorp.

Jag lovar det ser ut som ett fängelse.

Slutar tio i fyra och vet inte vad jag ska göra idag.

Men nu ska jag göra lite andra saker,vi ses.

Tja!

Av Josefine - 29 september 2010 22:35




Hej hej allesammans :D

Måste bara slänga in lite bilder på den glada föredetta  trummisen Paul Garred från The Kooks.

Det roliga med Paul är att i alla intervjuer,alla bilder och musikvideos är Paul alltid glad.

Jag har nog aldrig sett honom sur.

Så tack för att du gjorde/gör The Kooks så glatt.Du kommer alltid att tillhöra bandet Paul <3



Av Josefine - 29 september 2010 15:26

Hejsan allesammans :D

Jag har kommit på varför jag tycker att jag har femtiotusen saker att göra hela tiden.Och det är för att jag är stressad.

Hade franskaprov idag som gick relativt bra.Pluggade men glömde bort allt,typiskt mig.

Sedan glömmer jag en engelskauppgift i skåpet som ska vara inlämnad imorgon,men den hinner jag med på rasten.

Vad är det mer,jo just det,på fredag har jag redovisning,matteprov och plus att jag måste ta igen missad gympalektion.

Jag ska också lämna in en reklmation till hemkunskapen.

Här hemma ska man städa klart sitt rum,eller jag det är inte mycket kvar men ändå,sedan disken som aldrig verkar försvinna.

Och det är ju inte så konstigt när jag två gånger har råkat slänga in smutsig disk med ren disk.

Korkskalla man är alltså.Nåväl men detta hinner jag nog med.

Lyssnar på musik,Iron Maiden Blood Brothers.Ska nog ner till kyrkan sedan och gå på något som heter soulworkshop.

Ikväll ska vi ha singstar och något mer.

Men det var allt så vi ses.

Tja!

Av Josefine - 29 september 2010 07:31


Sjukt bra låt,fin och bara underbar,hoppas ni gillar den.

Tja! :D


Av Josefine - 28 september 2010 17:54

Denna kamera vill jag verkligen ha,istället för en liten digitalkamera,som dock är bra men kameran nedan är så mycket bättre.Men detta lär nog få vänta,kanske i julklapp.

Får jag denna behöver jag ingenting annat och det menar jag.

Tja! 



Av Josefine - 28 september 2010 17:38

Hejsan allesammans :)

Min familjemedlem är som ett citronträd.Det kommer hela tiden nya sura citroner.Han kan vara på halvbra humör men bara för att sekunden efter övergå till att vara sur,arg och otrevlig.

Det börjar ta knäcken på mig och jag får ta all skit.

Han gnäller och säger att jag är lat,dum och kan inte hjälpa till med någonting.Han kan komma hem och skrika på en utan att man ens har sagt någonting.

Och detta börjar tära på hela familjen.

Jag vet inte vad jag ska göra längre.Tårar rinner nerför mina kinder flera gånger om dagen och detta börjar bli jävligt jobbigt.

Om inte denna person börjar ta och lugna ner sig kan det nog leda till en skilsmässa i familjen   

Men jag tror att detta beror på att jobbet strular och en massa annat,men när kan detta citronträd sluta få mer citroner och istället börja få söta apelsiner.

Kanske aldrig,kanske snart.Man får helt enkelt vänta och se.

Men orkar inte skriva mer,så vi ses.

Bye!


This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards