Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Josefine - 24 augusti 2010 20:24

Tja tja allesammans :D

Har precis druckit en kopp te och har också intervjuat min moster.

Det gick bra men sanningen är att jag är inte klar än på långa vägar.Åh nej...min lärare kommer strypa mig,okej kanske inte men med hennes humör.

Vem vet vad hon gör?? :O

Jaja det får bli som det blir.Jag måste också skriva ett dumt personligt brev.Snark...vill inte jobba med den här uppgiften.

Kan ni fatta vi fick en läxa första dagen vi kom till skolan.

Visserligen fick alla nior det,men ändå.

Vad går jag i för skola,det ska bli skönt att få gå ut den här sunkskolan.Men den har ändå en massa roliga och fina minnen.

Fast de minnena vill jag helst glömma för man blir så deppig av dem.

Nej nu ska vi ta till tårar här,haha nej riktigt så dramatiskt är det inte.Gjorde ett test om vad jag vill söka för linje på gymnasiet.Det blir nog jurist för jag vill jobba med det men jag vet inte.

Hur som helst sitter vid min mosters dator just nu medans de sitter och pratar men jag kan inte vara här hur länge som helst.

Men nu ska jag göra lite andra saker.

Vi ses!

Av Josefine - 24 augusti 2010 17:43

Hej hej allesammans :D

Sitter just nu hos min moster och ska göra en intervju för ett skolarbete.Det blev inte min mamma utan det får bli min moster.

Ska äta middag här,kyckling och potatisgratäng.

Jag måste intervjua min moster som är utbildad förskollärare och enligt mitt "drömyrke".

Eller ja det är inte mitt drömyrke men eftersom jag inte vet vilket det är,så föreslog min lärare om jag kunde låtsas att förskollärare var mitt drömyrke.

Usch måste redovisa detta i morgon och jag förstår inte hur det ska gå.

Jag är så dålig på att redovisa,men jag måste.

Lyssnar på musik "One last time " med The Kooks,kan jag verkligen rekommendera den är jättefin.

Nej vi håller oss till ämnet.

Egentligen vill jag inte göra den här intervjun för jag vill egentligen vara hos min bäste vän sandra.

Vi har så himla roligt tillsammans,hon är som min tvillingsyster.Det är lustigt vi bor på samma gata,går i samma klass och det är bara en månad mellan oss.

Plus att vi är bästa vänner.

Du är min fatchark :D

Men nu måste jag gå för nu ska jag göra lite andra saker.'

Tja!

This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards