Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Josefine - 4 februari 2011 07:13

Hej hej allesammans eller godmorgon kanske jag ska säga :)

Tittade just in på twitter och fick se att en söt person just hade twittrat.Han hade dessutom lagt upp en bild på sin twitter.Och som jag skrev i ett inlägg lite längre tillbaka på bloggen så skrev jag ju att en person har kommit tillbaka i bandet.

Nå,nu fick jag det helt bekräftat.För på den här bilden på twitter sitter han nämligen med på.ÅHH...Nu är man ju väldigt glad.

Men men om man ser till skoldagen så ser den rätt tråkig ut.Har matteprov som jag vet att jag inte kommer klara av.Jag förstår inte den här sortens matte och min lärare är ganska dålig på att förklara.

Men här får man säga skyll dig själv till mig eftersom jag inte har använt min tid till att plugga på det.Men jag kan tala om att jag har flera saker att fixa.Det är flera uppsatser och så.

Men det får bli som det blir.Jag får göra mitt bästa och hoppas att det går vägen.

Ojoj,nu måste jag börja göra mig iordning.Vi ses.

Tja!

This Is Me!


Jag är en tjej på 16 år och jag startade den här bloggen för att använda den mer som en dagbok men nu har den blivit viktigare för mig än någonsin.Här delar jag med mig av mina starkaste känslor,tankar och drömmar.Släng gärna in en kommentar eller fråga!

Klocka

Frågestund :)

Delta i frågestunden,svarar på alla frågorna imorgon kväll.Alltså måndag 4 april :D

http://browneyedgirl.bloggplatsen.se/2011/04/03/5017023-det-ar-dags-for/

You can ask me anything!

6 besvarade frågor

Voting!

Vad tycker ni om min nya design?
 Cool
 Snygg
 Vacker
 Fin
 Sädär
 Irriterande
 För mörk
 Ful

Calendar

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

My Music

Dagens Bild!

En av mammas lampor i köksfönstret  :) 

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards